Epilog

Vi är de rika, snobbiga tjejerna på Newport Beach. Det kretsar kring mig, Lauren, och mina vänner såsom fiender. Om vänskap, jobbet och mig.
Låt mig förklara för dig. Jag och Kris har alltid varit bästa vänner, sedan högstadiet. Vi har hållit ihop så länge jag kan minnas.
De andra tjejerna? Olivia Bennett säger mig bara en sak; idiot. Vi var vänner förr, men det tog slut när hon började dejta mitt ex, Stephen, och hon började håna mig och mina närmaste. Så där klippte vi av vänskapsbandet.
Audrey har jag aldrig känt särskilt väl, men hon hänger ihop med Olivia. Så hon tänker jag inte närma mig, i alla fall.
Brian är den sportige surfaren med lockigt hår, officiellt ihop med Kris. De är så söta tillsammans!
Och så har vi Stephen, han byter flickvän lika ofta som han bytar tröja. Han har alltid varit smått förälskad i mig, det är jag nästan helt säker på. Vi var tillsammans på high school, men sedan började han som sagt dejta Olivia. Men nu tror jag bestämt att han har lugnat ner sig ganska rejält, och vi är goda vänner nu.
Colin är den lite mer tystlåtne killen, han jobbar som designer på Balmain, och sitter mest för sig själv och tecknar. Ingen vet nog egentligen så mycket om honom.
Dan Wahler. Jag har nog alltid gillat honom, som en bästa vän. Han är en underbart snäll och behaglig kille som satsar på långa förhållanden. Såvitt jag vet har han nyss gjort slut med sin flickvän, Sierra, och han är nog förkrossad just nu.
Jag och Kris delar en enorm villa vid Newport Beach, nära caféet där jag arbetar. Olivia håller till vid Laguna Beach, och killarna bor nära mig och Kris.
I vår värld existerar bara Porschar, champagne och partyn. Välkommen.

Kommentarer
Postat av: Alina

Godnatt! :) Hoppas du får en bra dag imorgon:)

2009-01-05 @ 02:32:53
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: amelie

låter som att det kan bli en spännande historia det här ;) och som svar på din fråga kan jag säga att jag inte är från frankrike men jag älskar språk och franska är ett av favoriterna. sen så heter jag ju amelie och varje gång jag presenterar mig så kopplar folk ihop mig med filmen "amelie från montmatre" så därför valde jag den franska titeln som mitt bloggnamn. krångligt men enkelt ^_* du kanske har sett filmen?

2009-01-05 @ 02:53:30
URL: http://molntusss.devote.se/
Postat av: Maria

Sv; Håller med, serien blev mycket bättre när Kat kom med.

Gu va bra du är på att skriva! Skriv en bok vettja :) Längtar efter fortsättningen!

2009-01-05 @ 11:53:28
URL: http://www.mariacarlsson.devote.se
Postat av: Elvira

sv: Tackar! :D

2009-01-05 @ 13:23:46
URL: http://overcover.devote.se
Postat av: amanda

men kul att du tror ingen tittar på newport beach på mtv, där du tagit allt?

2009-01-16 @ 22:27:11
Postat av: Alice

Amanda: Lilla, söta rara gumman, du måste ha seriösa problem. För det första heter det LAGUNA Beach, och inte Newport Beach. För det andra, om du tycke jag är så dum, varför läser du då igenom berättelsen?

ha ett trevligt liv pucko! :D

2009-02-22 @ 14:42:04
URL: http://newportbeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0